Noniin nyt on kummankin koiran kanssa käyty agikisoissa mölliluokassa!
Tiitun kanssa menin ensin radalle ja olen toooodella tyytyväinen! Rata meni nopsasti ja lähes täydellisesti, mutta ihmetykseksemme putkea ei meinannut millään suorittaa radan alussa, mikä ennen on mennyt tosi hyvin. Mutta ainahan tapahtuu juuri sitä kisoissa, mitä ei ainakaan kuvittelisi menevän pieleen ;) Rata oli aika pitkä ja vaativakin. Kepit tyttö suoritti aivan mahtavasti ja kaikki aitojen rimatkin pysyivät ylhäällä! Tiitu odotti ennen lähtöämme häntäheiluen ja innoissaan, että jokos mennään! Pikku tyttöni löi minut ällikällä! Loistosuoritus kirpulta! Tiitu oli selvästi kisojen pienin koira, mutta hypytkin sitä korkeammat ;) Olen kyllä niin tyytyväinen..

Ja sitten Wanan suoritukseen.. Hienosti meni siltäkin ja  nopeasti! Pientä häsläystä oli kehässä, mutta minun syy selvästi, koska ohjaukset olisi voinut mennä paremmin. Wandalla tuli virhepisteitä siitä, kun juoksi täydellä vauhdilla keinuun ja höperö jatkoi matkaa ihan keinun päähän ja lensi sieltä sitten komeasti alas! :D Siinä kohtaa mun ois pitäny olla nopeampi juoksia, jotta olisin kerinnyt ohjata oikein sen esteen. Ja yhden hyppyesteen alitti, mikä taas oli mun kämmäilyjä. Ohjaaja tietty ottaa syyt niskoille, kun koirahan on täydellinen! ;D Kepit meni Wandalla todella hyvin ja rytmikkäästi sekä muut esteet nopeasti ja hypyt olivat korkeita. Hyvin tyttö veti ensimmäisiksi kisoiksi, vaikka ei palkintopallille päästykkään. :)
Huomenna ois Wantsulla ja mulla agitreenit. Siellä erityisesti kiinnitän huomiota mun ohjaukseen, kun pientä hienosäätöä kaipais ;). Tiitua sen sijaan sain ohjattua tosi hyvin radalla, koska ei mennyt niin suinapäinä hökälehtien kuin Wanda! :D